Monday, May 26, 2014

“At some point, you have to stop running and turn around and face whoever wants you dead.The hard thing is finding the courage to do it.” - Catching fire

Me Made May 2014 : Week 4 Round-Up! 
Me Made May 2014 : Quatrième semaine




What I've worn from my handmade closet  
Monday : My Kelly Skirt, not blogged yet. Still not sure if I should make a scalloped hem or not. 
Tuesday : Ma favorite top EVER! My Salme t-shirt
Wednesday : It was the first time that I've worn this blouse.  
Thursday : My lovely carme blouse, not blogged yet but soon. Gosh, I love this thing! 
Friday : My victoria blazer. On a hanger it's not super cute. I have to put it on to like it!
Saturday : My first plantin. The perfect t-shirt, not blogged yet.
Sunday : My salme dress

Yes, I have a lot of unblogged project and a lot of catching up to do! Don't worry, all things come to those who wait! :) 

Ce que j'ai porté de ma garde-robe fait main
Lundi : Ma jupe Kelly, pas encore sur mon blog. J'hésite encore a faire un bas festonné ou non.
Mardi : Mon t-shirt favoris de tous les temps! Mon haut de Salme. 
Mercredi : La première fois que je portais cette blouse
Jeudi : Ma jolie blouse carme qui n'est pas encore sur mon blog, mais bientôt. Que je l'aime!
Vendredi : Mon blouson victoria. Sur un cintre c'est assez moche. Je dois le porter pour l'apprécier. 
Samedi : Mon premier plantin. Le t-shirt parfait. Pas encore sur mon blog. 
Dimanche : Ma robe salme


Oui, j'ai beaucoup de projets non publiés. Mais tout vient à point à qui sait attendre! :) 

That's it for this week! Happy sewing everyone :) 
C'est fini pour cette semaine! Bonne couture à tous :) 
Rendez-vous sur Hellocoton !

No comments:

Post a Comment